Harry Potter i insygnia śmierci film

Wczoraj byłem  w kinie na harrym potterze i insygni śmierci cz.1, to był mój pierwszy film przed którym przeczytałem książkę i to taką 600 stron😀 Tak wiem szaleństwo, wciągnęło mnie bezgranicznie. Na premierę umówiłem się z kolegą, kiedy kupywaliśmy bilety nie było już praktycznie miejsc, no ale co się robi w piątkowe wieczory? Odpowiedź jest prosta idzie się do kina, pewnie 50% to nie byli nawet fani, no ale mniejsza z tym. Miejsce miałem dość niezłe, po mojej prawej stronie siedziała na oko jakaś 17 latka, która w tych bardziej głośniejszych i straszniejszych momentach, podskakiwała z siedzenia, tak to było niezłe, naprawdę. Takie coś dodaje efektu filmowi. W Filmie postarano się o szczegółowość niektórych scen tak jak w książce. Poza tym dodano sporo humoru co nie powodowało takiej sztywnej atmosfery, choc w książce gra na emocjach podobała mi się wyśmienicie, ale wierzmy ze w 2 części postarają sie o wiele więcej dramatyczności😀 Z niecierpliwością czekam na 2 część a zarazem tą ostatnią która rozstrzygnie wszystko na dużym ekranie. Ogólnie rzecz biorąc już na same zakończenie tej notatki, uważam , że cz.1 była genialna. Polecam gorąco niezdecydowanym😀

Skomentuj

