Zmierzch i Bella- Chcesz Uciec Od Wszystkiego Choć Na Chwile- Obejrzyj

Czasem jest tak, że chcemy uciec od wszystkiego co doczesne i ludzkie, zabukować się w jaskini z paczką chipsów i już tam zostać na długo. Dokładnie mam takie pragnienie, uciec i jeszcze raz uciec. Odetchnąć swierzą bryzą morską. tutaj obecnie można przyrównać nas do kota który goni swój ogon , ale i tak go nigdy nie dogoni. Może przesadzam, fakt przesadzam, ale tak to wygląda, zimny, smutny, pełen nie okreslonych celów świat. Jak mamy sie w nim odnaleźć, może do tego wystarczy tylko google.pl i wszystko będzie jasne. Ucieknijcie ze mną? Kto chętny? O wiedzę ta pani z pierwszego rzędu podnosi ręke. Twóchrze, nie chcecie to nie. W takim razie polece Wam film. A jest to ZMIERZCH, z

Robert Pattinsonem ulubiencem mojego Przyjaciela, a także z Kristen Stewart czyli Bellą(polubiłem ją trochę). Ten film poprostu pozwoli nam zapomnieć na chwile gdzie jesteśmy, zmotywuje nas do działania, bo nie ma to jak miłośc ona nas najbardziej motywuje. Ciebie nie motywuje czytelniuku? Widocznie jestes za młodym szczawiem by zrozumieć, do tego trzeba dojrzeć, tak jak jabłka na jabłonce w pięknym słońcu. Wracając do sprawy kiedy Ci smutno obejrzyj Zmierzch i ruszaj do boju. Czujecie to? Oddychajcie by poczuć.


 

Odpowiedzi: 2 to “Zmierzch i Bella- Chcesz Uciec Od Wszystkiego Choć Na Chwile- Obejrzyj”

  1. SpokoWap Says:

    Ja Ci dam ulubieńcem😀 Natchnąłeś i mnie do obejrzenia Zmierzchu (tak, zrobiłem to, haha). Do połowy film naprawdę niezły, klimatyczny i wciągający, ale potem…to co się dzieje potem przechodzi wszelkie granice. Takiego natłoku kiczu i patetyzmu nie widziałem już całe lata ;p Szkoda, że nie było odwrotnie, zostałby dobry smak po seansie😉

Skomentuj

