Rozdział 5- Matematyczny Finał i Wreszcie Wakacje

O wynikach matury nie dowiedziałem się samodzielnie, ale koleżanka w studium wiedziała już jako pierwsza 😉 Taka koleżanka z l.o co wiedziała wszystko o wszystkim i jeszcze więcej. Gdy tego dnia przyszedłem do studium każdy mi gratulował🙂 Nie wiedziałem co się dzieje, ale w końcu ktoś mi powiedział, nie wierzyłem w to, ale po sprawdzeniu na necie stanu faktycznego czy to prawda okazało się ,że tak yeah. I w końcu zostały mi 2 tygodnie Wakacji. I tak właśnie kończy się opowieść, moja opowieść o maturze. Szczególne podziękowania należą się dla mojej Mamy która była ze mną w tych trudnych chwilach. Arigato Mamo :* )

Skomentuj

