Rozdział 2- Nauka

Nauka do poprawki wcale nie musi być nudna, bo jeżeli obraliśmy sobie taki cel jak zdanie, powinno to nas motywować do dalszych działań do samorealizacji siebie. Gdy dowiedziałem się o wynikach, ze zabrakło mi tych minimalnych punktów by zdać troszkę zwątpiłem, ale nie tak by zrezygnować z dalszej nauki. Pamiętam odebranie wyników, upalny , piękny dzień wręcz do odebrania matury. No, ale czasem los bywa przekorny. Dopiero pozniej zadzwoniłem do Pani od matematyki z pytaniem czy mogę kupić u niej kilka lekcji korepetycji, ale okazało się, że ma ona chorych rodziców i nie ma takiej możliwości, ale podała numer do takiej matematyczki która mieszka niedaleko mnie, bardzo mnie to ucieszyło i był to strzał w 10😉 Ta pani bardzo dobrze tłumaczyła, coś pięknego.

Jedna odpowiedź to “Rozdział 2- Nauka”

Skomentuj

