Rozdział 1- Rozczarowanie

Trzy lata nauki w liceum i bum! niezdanie matematyki na maturze, cios łopatą w potylice. Okropne uczucie które zapewne przytrafiło się nie tylko dla mnie, ale także dla wielu maturzystów z całej Polski. Rozczarowanie może trwać dzień, dwa lub trzy a nawet miesiąc, ale w końcu trzeba brać się w garść chwycić za książkę i wykupić z 5 lekcji u korepetytorki i wyszlifować swoją wiedzę której nie udało nam się wykorzystać w pełni na maturze. By ugasić ból porażki można kupić sobie zwierzątko albo działkę. Działkę to ja sobie kupiłem faktycznie, dobra rzecz hehe, nie zapłaciłem zbyt drogo, ale teraz zawsze będzie gdzie posiedzieć😀 Rozczarowanie było dość duże bo prawie jako jedyny chodziłem na fakultety z matematyki, każdy kto sobie olał zdał ta maturę😀 Dobre jaja, ale co ja poradzę na to. Myśle, że to jakieś też braki z gimnazjum, albo nieusystematyzowana wiedza. Prawie całe lato spędzone w domu na nauce, ale było warto jak cholera mowie wam. No i chyba tyle, jak sobie cos jeszcze przypomnę to napisze . Pozdro😉

Skomentuj

