Prywatny Dermatolog

Czasem przez przypadek znajdziesz się w pewnym niespotykanym miejscu i np. jedna choroba wywołuje reakcje łańcuchową. Wszystko zaczęło się kiedy mnie przewiało, ból był nieznośny więc poszedłem do lekarza. Lekarzy rodzinnych zna się na wylot jednego lubi się bardziej drugiego mniej. Jeden ma większą wiedze, inny mniejszą. Akurat trafiłem do tego z mniejszą. Oczywiście dostałem leki przeciw zapalne. Jak się później okazało było to przewianie z bólem zęba. Dentystka zapewniłam mi już potem fachową pomoc. Po jakimś czasie byłem w przychodni bo siostra poszła do dentystki to pomyślałem, że pójdę na wizytę kontrolna bo mi węzły chłonne się nie podobają. Najważniejsze było to, że wniosłem z tej wizyty moja przypadłość: trądzik z odczynem węzłów chłonnych. Trochę mnie to przestraszyło, ale cóż… powiedziałem o tym mamie. A, że tego dnia mój brat miał mieć prywatną wizytę u dermatologa to i ja się załapałem. Mama zadzwoniła wieczorem czy Pani nas przyjmie, odpowiedz była pozytywna.

Prywatny dermatolog: Pierwsze wrażenia to czystość pomieszczenia i dość ładnie zagospodarowana przestrzeń. Musiało to sporo kosztować. Zanim mój brat skończył swoja wizytę zleciała 1h. Oczywiście czas z siostrą spędziłem ja. Siostra nazwała zewnętrze jak i wnętrze statkiem.😉 Piraci z Karaibów praktycznie, ale naprawdę trochę wszystko wyglądało jak statek. Można było wręcz serfować wyobraźnią. W łazience był ładny różowy papier.😄 Ale co do wizyty była dość długa, Pani myślała co by tu dać. Jest doktorem nauk medycznych to chciała jak najlepiej. Powiedziała, że antybiotykom w lato mówimy stanowczo NIE. Bo skóra dostanie strasznych przebarwień. Węzły chłonne powiększone to fakt, mówiła , że to oznaka, że organizm jeszcze walczy. Nie oddał walkowerem bitwy. Dostałem 3 recepty. Ponać Pani doktor nauk medycznych uczy na AWF wykłada dermatologie , a także jest szefem sanepidu w moim mieście. Jako, że chodziły o niej plotki, że po nowotworze w głowie zmieniła się było to widać, trochę za dużo wazeliny, ale lepsze to niż jakieś chamstwo , albo wrogość jak u innych. W każdym bądź razie wizyta była spoko. Ciekawe czy te medykamenty pomogą mi odzyskać cerę choć trochę lepszą bo to nie pierwsza walka. A węzły chłonne mogli podpiąć od tak sobie bo tak najprościej😉 Pozdrawiam.

PS. Jeśli ktoś chciałby nazwy leków które dostałem proszę pisać w komentarzach.

Tutaj jeden z przepisów na płyn robiony:

Jedna odpowiedź to “Prywatny Dermatolog”

  1. Ja wyleczyłem trądzik dietą bezglutenowa🙂

Skomentuj

