Dziwny Dzien

Pechowy tydzien zaczyna sie jak zwykle, wstajesz jesz jakies sniadanie. I wyruszasz do szpitala leczyc sie na chorobe. Jeden strzal w ramie i po wszystkim tyle , ze pielegniarka czepia sie o to, ze juz koniec leku. Pcha mnie do gabinetu po recepte, ale ja lecze sie u innej pani. Pani doktor wypytuje mnie o wszystko, jakby to byl wywiad. Nie podoba mi sie to, jakos dziwnie wypisuje ta recepte. Potem tel. Do. Mamy i dalej ruszam do carrefouru, a tam czekala mnie nie mila niespodzianka, pochodzilem po sklepie i zatrzymalem sie przy dziale kosmetykow tam nieoczekiwanie prysnela mi pianka na reke. Pobrudzilo troche koszyk, ale i tez mnie
Poszedlem wiec i wytarlem reke w recznik. Coz… po jakims czasie dziwnie patrzacy na mnie ochroniarze tzn. Jeden podchodzi i gapi sie na mnie akurat gadalem przez telefon, koncze rozmowe i ochroniarz cos do mnie gada. ,,Czy dobrze sie czujesz”. Z usmiechem odpowiadam, ze tak. Mowi, wiemy co zrobiles mamy to na tasmie: wytarl pan pianke w recznik. I idziemy tam, zeby pokazac mi jeszcze niewchlonieta pianke. Typo gada milo by bylo jakby tak tobie ktos zrobil, mowie, ze tak. Gadal tez, ze specjalnie to zrobilem. A na koniec, ze w rozowym reczniku bedzie mi do twarzy. Co za cham!!! Pedal jakis. Poszedlem zaplacic i drugi ochroniarz stal przy kasie, babka juz tej plamy nie znalazla wchlonelo sie i tyle.Szkoda, ze nie karza ludzi ktorzy macaja brudnymi rekoma np. Bulki. I tyle Carrefourowego cyrku. Potem pojechalem autobusem do mamy,ale akurat moj autobus mial wypadek. Babka rowerem nagle wyjechala na przejscie autobusowi. Ten po hamulcach, jednej w autobusie cos sie stalo. Karetka ja zabrala. Typiara z rowerem ucielkla.Typo z autobusu chcial. moje dane to podalem falszywe🙂 Andrzej N numer tel. Tez Zmyslilem.Jak na mrozie czesto stalem to mi drzwi nie otwierali, a Na swiadka to chcial. Mam to w… Na koniec dnia kupilem sobie zdrapke w ktorej nic nie wygralem. Jednak to byl pechowy dzien. Ponizej zamiesaczam zdjecie rozowego recznika.

Odpowiedzi: 3 to “Dziwny Dzien”

  1. SpokoWap Says:

    Masz nauczkę na przyszłość – następnym razem wytrzyj ręce w ręcznik innego koloru😉

  2. Beka na 102. Drugi raz to czytam i drugi raz chce mi się śmiać :p

Skomentuj

