Wybory 2010 i Moje Urodziny

Wybory to czas radości, a także szansy dla Państwa by wybiło się być może z tej wszechobecnej przeciętności. Tak się złożyło, ze jestem chory(przewiany do tego boli mnie ząb), ale na wybory poszedłem i oddałem swój głos😉 W internecie można poczytać o incydentach wyborczych, pomyłki przez które niektórzy nie mogli oddać głosu, a bardzo im zależało i tak też bywa. Urodziny ze względów zdrowotnych przełożyłem bo nawet po świeczki nie mogłem pojechać😉 Bez świeczek urodziny nie liczą się dobrze o tym wiecie. Niebawem dowiozą mi piwo bez alkoholowe i tyle😉 Pozdro😉

Żyj tak, aby każdy kolejny dzień był niesamowity i wyjątkowy. Wypełniaj każdą chwilę tak, aby potem wspominać ja z radością. Czerp energię ze słońca, kapiącego deszczu i uśmiechu innych. Szukaj w sobie siły, entuzjazmu i namiętności. Żyj najpiękniej jak umiesz. Po swojemu spełniaj się.

Skomentuj

