Śmierć w Lustrze cz.1

Miałem Sen, a w tym śnie świat wydawał się jakiś inny , dziwny. Pamiętam, że wstałem i byłem w jakimś domu pełnym luster, one tak spoglądały na mnie, były przerażające. Na początku pomyślałem, że to jakiś głupi żart, ale jednak nie. Obeszłem cały dom, a tam tylko lustra, wszędzie lustra. Nie wiedziałem co mam robić śmiać się czy płakać. Gdzie moja rodzina, sięgnąłem do kieszeni po telefon a tu lusterko, myślę no pięknie co to ma być. Siadłem i czekałem, na coś, na cokolwiek. W pewnym Momencie pomyślałem, że umarłem. To było smutne, pomyślałem, ze tyle do zrobienia było, ze nie pożegnałem sie z Przyjacielem. I nagle moje myśli przerywa hałas, podchodzę do lustra, a tam pojawiła się dziewczyna dość ładna. Powiedziałem: Hej! kim jesteś?, co ja tu robie? Gzie sa inni? Czy umarłem? Co to za dom? Ona się uśmiechnęła i powiedziała siadaj. Niestety była po drugiej stronie lustra, więc budziło to we mnie zdziwienie. Odpowiedziała: Wiesz co ja też nie wiem co tu robie. Zamurowało mnie. Może zacznę od początku, niedawno się obudziłam i jestem w domu z lustrami, nie da sie z niego wyjść są tylko same lustra, ale zaczęłam oglądać dokładnie te lustra i zaczęłam w nie stukać. To wyjaśnia dlaczego Cię usłyszałem odpowiedziałem. Ona po chwili zastanowienia powiedziała, ale ja Cie znam, na pewno znam, to było 3 lata temu u dermatologa na poczekalni zamieniliśmy kilka slow i juz była Twoja wizyta ,pamiętam jak mówiłeś , ze wyleczysz sie w mgnieniu oka bo wiara czyni cuda i proszę dotrzymałeś słowa. Wtedy dotknąłem twarzy, spojrzałem w lustra i faktycznie, ale… jak…? Ja też to zauważyłam wcale sie nie wyleczyłeś? No nie wyleczyłem odparłem, ja tak samo. To wszystko jest dziwne. -Jeżeli umarliśmy to co tu robimy? -Mnie, nie pytaj…

Skomentuj

