Dermatolog a Trądzik

Pierwsze pytanie które nasuwa się nam ze słowem Dermatolog jest: czy on w ogóle nam pomoże, wydamy dużo pieniędzy w błoto, a to akurat nie jest miłe. Sam się zastanawiam co dało mi chodzenie do dermatologa przez te kilka lat, jakiejś rewelacji nie widzę. Pocieszającą myślą jest to, ,,a może gdybym nie chodził do dermatologa to byłoby gorzej”. W każdym razie w moim mieście jest góra trzech dermatologów i bądź tu mądry. Wiadomo każdy chciałby mieć ładną cerę, ale dokonanie tego to ciężka praca. Jednym wydaje się to takie łatwe bo nigdy nie mieli problemu z cerą. Wracając do dermatologa , na wizyty czeka się niekiedy 1,5 miesiąca, zapisy są raz w miesiącu a jak przegapisz rejestracje to termin zapisu przedłuża się o kolejny miesiąc. Ciekawą sprawa jest fakt, że mój dermatolog przepisuje mi co jakiś czas te same maści czy nie zna innych medykamentów, tylko ciągle te firmowe maści i nalega ciągle by zacząć brać ANTYBIOTYK, przez długi czas kuracja na 1 miesiąc do czasu nieokreślonego. Przyznam się ,że miałem z biologii 4 i wiem jakie skutki uboczne niesie za sobą branie antybiotyków przez długi okres. Czy nie ma innego sposobu? , a i ten zawodzi, bo antybiotyk nie jest cudowną rewelacją. Zresztą branie antybiotyku, gdy się chorowało nie przynosiło żadnego skutku na cerę, a zaznaczę, że w ulotce było ,,działa na trądzik” Wierze, że jest sposób na trądzik bez wyjałowienia organizmu w sposób nie niszczący ciała. Moim zdaniem najlepszym sposobem jest sprawdzenie na sobie co nam pomaga i stosowanie tego. Oczywiście wszystko z rozsądkiem,rozwagą i ulotką. Nie zabraknie także w następnych notkach co ja stosuje i stosowałem. Pozdrawiam Czytających.  haha

Jedna odpowiedź to “Dermatolog a Trądzik”

  1. Niestety mi dermatolog nie może pomóc w walce z długotrwałym trądzikiem. Już chyba wypróbowałam wszystkie metody i nic. Moja twarz wygląda jak u nastolatki…

Skomentuj

