Ostatni dzień Maturzysty w Szkole

Uwierzycie, że to już koniec roku szkolnego i matura. Do ostatniego dnia byłem w szkole. Pierwsze godziny czyli jeszcze o 8.00 poprawiałem plan wypowiedzi prezentacji. Jak zwykle udałem się do biblioteki szkolnej, magicznego miejsca. Pani bibliotekarka naprawdę była cool. Na pewno będzie mi brakować szkolnej biblioteki. Dzisiaj w bibliotece spotkałem Przemka, ale to już standard, że go tam zastałem. Prezentacja oddałem Pani Polonistce i oczekiwałem w bibliotece na sprawdzenie trochę się to przedłużyło,więc do pani do pani od religii skoczyłem miała mi przynieść zeszyt od religii, ale ooona nie ma i tyle. Tak to oczekiwała nie wiadomo czego, a teraz mi nie oddaje zeszytu.  Już czuć obcość od tych ludzi, zdają się być tacy nieznajomi. Odwalone 3 lata i wypier…. mi stąd. Nim polonistka sprawdziła prezentacje załapałem się na dwie lekcje Godzina Wychowawcza i Angielski.  Na wychowawczej zabrała mnie do sali informatycznej żeby drukować świadectwa.  W między czasie przyszła pani od histy/wosu coś tam plotkowały o uczniu Jakubie który przyszedł spytać czy zdał… (oczywiście zdał…) , czekanie umiliła mi lekcja angielskiego: powtórzyliśmy arkusze maturalne z anglika i pogadaliśmy o Yoko (koleżance z klasy), nasza dyskusja dotyczyła, dlaczego ona nie zdała jak inni byli o wiele słabsi. Pan z Angielskiego stwierdził, że z tak ,,złej klasy” musieli kogoś ukarać, padło na Yoko. Nie wiem dlaczego, może ciągnęli słomki kto ma nie zdać … Jeszcze spytałem co grozi nauczycielom za niezdanie matur, jak dużo osób obleje, a to, że dla nauczyciela umowy o prace mogą nie przedłużyć.

Szkoda mi jest Yoko, co by nie mówić była to fajna dziewczyna. I mówię wam każdego mogło to spotkać, tym bardziej mnie, ale gdyby tak rozliczać to nie tylko mnie. To jest niesprawiedliwe!!! Może jeszcze jutro spotkamy się. Trzymaj się Yoko i Po Prostu Zawsze Walcz!

Skomentuj

