Koniec Roku- Nauczyciele pokazują KŁY.

Ostatnie dni szkoły w ,,szkole’’ to porażka. Czy te miejsce można nazwać jeszcze szkołą? Tamten tydzień był jeszcze ok. Na koniec chciałem się sprawdzić jaką mam wiedzę, ale mi nie pozwolono. Do cholery nie pozwolono! 5 sprawdzianów jednego dnia było w lutym, a teraz nic, no dajcie spokój.

Tutaj muszę opowiedzieć to do czego nawiązuje: Najpierw nauczyciele nie trzymali porządku, a teraz na koniec stają się kimś lepszym, co chcą udowodnić??? Dali sobie wejść na głowę, to dlaczego teraz ma cierpieć dobry uczeń. Moją wychowawczynią była taka fajna pani kiedyś, ale w drugiej klasie musiała przyjść pani która nie umiała utrzymać porządku. Ta obecna wychowawczyni Nigdy nie odpowiadała dzień dobry, ocenę zjechała mi do trójki- to było już jakiś czas temu.

A teraz czytajcie niżej:

Środa czyli dzisiejszy dzień tj. 28.042010. rozbił mnie i to bardzo.  Oceny powystawiane zostały nie jawnie, jedna koleżanka pytała jednego nauczyciela kilka razy jaką ma ocenę , a nauczyciel na to: ,, masz to na co zasłużyłaś ’’  I dzisiaj wychowawczyni przeczytała oceny z zachowania na geografii i uciekła. Usłyszałem słowa: POPRAWNE, najpierw było niedowierzanie, jak to? Przecież zawsze u innych miałem wyższe, zawsze byłem w szkole kiedy inni uciekali, byłem na akademiach. Była to lekcja geografii kiedy usłyszałem wyrok. Szybkie otrząśnięcie się i spytanie Pani od geografii ,, czy mogę wyjść do łazienki’’ drugi raz w ciągu 3 lat o to poprosiłem i powiedziała , że nie! I tak sobie poszedłem, zadzwoniłem do mamy, żeby przyjechała do szkoły lub zadzwoniła do wychowawczyni. Później nerwowe chwile, ciekawe co powiedziała wychowawczyni. Zadzwoniłem po jakimś czasie do mamy i się dowiedziałem kilku spraw, że się Pani pomyliła…, ale powiedziała , że to i tak za dużo czy pomyliła się faktycznie? No właśnie. Mówiła też , że nie uczestniczę w życiu klasy, a co ja mam z wandalami mieć do czynienia. Naprawdę zawiodłem się postawą nauczycieli wobec mnie. Jutro jest ostatni dzień szkoły, a w piątek koniec roku. Jutro mam zamiar być bo niby dlaczego nie miały bym być?

Jedno jest pewne uczniowie którzy oszukiwali mają świetne oceny do tego sami usprawiedliwiali sobie godziny, nie wierze, że nauczycielka tego nie widziała. Przyzwoliła na to, a teraz wyżywa się na wszystkich.

Odbiegając: Jedna koleżanka nie zdała. To przykre, że przeleli na nią swoją złość .

Tylko ludzie o prawdziwym czystym sercu dostrzegą to czego inni w biegu nawet nie zauważyli.

Skomentuj

