Batalia o Oceny Trwa

Myślicie, że to już finisz? Jeszcze wiele osób musi zaliczać różne przedmioty, co prawda było bardzo mało czasu na zdobycie ocen w drugim semestrze, brak jakiegokolwiek rozwlekania. Jeszcze przypominają się czasy mi bliskie jak to każdy miał ubaw, że cała klasa zgłasza nieprzygotowanie. (ja tam nie zgłaszałem) Ile to było zabawy przy namawianiu wszystkich do ucieczki z lekcji (nie uczestniczyłem w tym, nie uciekałem) Zostawałem , bo nikt nie będzie mnie demoralizował. A teraz zamiast do matury powtórzyć  to teraz muszą poprawiać. Trochę przejebanie mają, bo nauczyciele przestali się cackać. (w porę się obejrzeli) Jak tak pójdzie dalej to zaraz nikt matury pisać nie będzie. Akcja to by była dopiero jakby każdy nie przyszedł w ramach protestu na matematykę, to by było coś. A tak to co można powiedzieć? Raczej nic, nikogo nawet nie warto oceniać, ani uczniów, ani nauczycieli. Nie ma winy, nie ma tu kary. Wszystko zależy od przypadku. Bo np. z przedmiotu tego co umiem to mam taką samą ocenę jak z tego co nic nie umiem. A to wszystko, dlatego bo ktoś nas może lubić lub nie lubić. Decyduje przypadek i takie głupoty jakieś. Życie jest strasznie dziwne. I tym optymistycznym akcentem kończę ta notatkę i idę do sklepu.🙂

Skomentuj

