Bezpłatny kurs z Matematyki Matura 2010

Bezpłatny kurs z matematyki MATURZYSTO! Tak brzmiał wywieszony plakat który zamieszczam poniżej, zachęcający do pójścia na pierwsze zajęcia kursu. W piątek w szkole nikt się nawet nie deklarował , że pójdzie nawet mój kolega nie był zbytnio przekonany. Sobota, dodatkowe zajęcia kto by się fatygował no nie? Ale już od wejścia do autobusu który miałem dzisiaj o 10.20 dostrzegłem dwie osoby z klasy, a mój kolega miał tez przybyć, wieczorem oznajmił mi to na gg. Koleżanka w autobusie z tego względu, że była zdezorientowana pytała mnie czy wiem gdzie to jest, na początku nie zrozumiałem jej pytania, ale później zrozumiałem i odpowiedziałem, że tak. Pogawędka trwała trochę nim dotarliśmy. Koleżanka Yoko mówiła, że ma wysokie ambicje, chciałaby zdać matematykę i iść na AWF o kierunku fizykoterapia, spytałem ją czy jeszcze ogląda Anime, jak się okazało w temacie  Naruto jest nadal J, ogląda też Ergo Proxy, Elfen lied tez obejrzała, poleciłem jej Death Note , ponieważ jak spojrzałem na tą Państwową Szkołę Wyższą to tak mi się przypomniały Studia głównego bohatera i jego dalsze perypetie. Jeszcze wracając myślami do autobusu Yoko powiedziała to, że Ty będziesz i Twój kolega na tym kursie to wiedziała  na 100%. Widzicie jednak  warto walczyć z tłumem, który to w szkole demobilizuje wszystkich, ale nie mnie i mojego kumpla.

Po dotarciu na miejsce moje wrażenia były dość w porządku , środek uczelni wyglądał jak centrum handlowe, tak ciekawie skonstruowana jest ta szkoła. Co więcej przy wchodzeniu do uczelni zegar nie miał zmienionej godziny hehe. Yoko od razu spytała szatniarki gdzie jest sala z tymi wykładami, zaprowadziłem ją , trochę posiedziałem i pożegnałem się z nią. Poszedłem zobaczyć czy mój kolega Przemek już dotarł, w między czasie wypatrzyłem jeszcze dwie koleżanki z klasy, dziwnie się przywitały, ale mniejsza o to, mój zegarek wskazywał praktycznie rozpoczęcie zajęć więc sobie pomyślałem cholera Przemek odpuścił no trudno, skorzystałem z szatni i udałem się Na sale wykładową. Można było zobaczyć od samego wejścia, że sporo osób jest na Sali i jeszcze ciągle dochodziły. No i proszę Przemek przybył na styk, miejsca mieliśmy pierwszym rzędzie.

Kurs  rozpoczął się przedstawieniem się osoby prowadzącej Pani Informatyk Anna J. Oczywiści początek wyglądał tak: Reklamowanie szkoły, dostałem długopis, ulotki, breloczek i notes, a wszystko to ze względu na siedzenie w pierwszej ławce. Po tym ,,krótkim’’ wstępie rozdano nam zadania do domu, które mieliśmy rozwiązać na jutro, ale jutro zajęć nie ma z powodu Żałoby Narodowej, myślę sobie hmmm co oni mówią, a okazało się, że Prezydent zginął, ale ta informację przekazał mi Przemek po zajęciach, a i Piotrek sms-em też. Przebieg wykładów był dość interesujący, widomo nie często, a nawet wcale w liceum nie mamy do czynienia z wykładowcą akademickim. Trochę zdań zrobiliśmy dotyczyły one działu Funkcje, pokazano nam nowe metody rozwiązywania przyznam , że byłem trochę zmieszany, ale w porządku przecież to wykładowca. Godzina szybko minęła. Po tym była krótka przerwa,  zanim znalazłem łazienkę to całą szkołę zwiedziłem. Druga godzina zajęć była też ciekawa, bo przecież Funkcje to taki ciekawy dział.😉 hi hi. Co by nie mówić szybko minęły te dwie godziny, czułem niedosyt tego wszystkiego, liczyłem na więcej i na jakieś innowacyjne sposoby. Dobre i tyle, byłem zobaczyłem, jutro zajęć nie ma z powodów Żałoby Narodowej, dopiero za tydzień skonfrontujemy się z kolejnymi zadaniami i w porządku nie mam nic przeciwko, a nawet liczyłbym na coś więcej ze strony miasta, zobaczymy może coś jeszcze zorganizują oprócz weekendowych kursów matematyki.

Odpowiedzi: 3 to “Bezpłatny kurs z Matematyki Matura 2010”

  1. Cóż za zapał do matematyki i w ogóle nauki, aż trudno uwierzyć😀 Ale w sumie, skoro jest to kurs bezpłatny, a są jakieś braki, to czemu by nie przyjść. Wpis bardzo długi, ciekawie napisany. Oby tak dalej🙂

  2. Naruto is definitely one of my favorite anime.

    To all that got bored I might suggest skip past
    part 135 from the initial series to Shippuden !
    !

  3. Ja jestem tylko ciekaw… co ma Naruto do matury?

Skomentuj

