Przecieki Maturalne

Posted in Matura with tags , , , , , , , , on 3 Maj 2011 by wszyscyklamia

Nazywanie domysłów odnośnie matury przeciekami to nawet dobra zabawa🙂 Mozna dzieki temau lepiej sie przygotowac. Powodzenia Maturzysci😉

Pożegnanie z Babcią

Posted in Ogólne Wpisy with tags , , on 13 Grudzień 2010 by wszyscyklamia

…[notka w edycji]

Wizyta u Logopedy

Posted in Ogólne Wpisy with tags on 8 Grudzień 2010 by wszyscyklamia

…[notka w edycji]

Kolokwium z TPW

Posted in Ogólne Wpisy with tags on 8 Grudzień 2010 by wszyscyklamia

…[notka w edycji]

Hmmm

Posted in Ogólne Wpisy with tags , on 24 Listopad 2010 by wszyscyklamia

Siemka. Co u Was słychać? Ja właśnie jestem po kolokwium z filozofii. Tyle nauki i bum! oblane😀 No co ja mam powiedzieć? 1 raz jestem na studiach. W takim kolokwium rachunek prawdopodobieństwa zdania był mały jeśli każdy strzela w odpowiedziach pisemnych😀 takim sposobem zaliczyło jak na razie 10 osób na 60. Jutro 3 grupa zostanie zdziesiątkowana. Bzdura jest, że nikt się nie uczył. Ta lekcja ma nas czegoś nauczyć, tylko ciekaw jestem czego? Czy ma jakiś cel? Wyciągnijmy wnioski i dalej do boju Młodzi😀 W każdym razie dobrze, że jest dobra atmosfera wśród studentów. Z każdym można było podyskutować dzisiejszego dnia o filozofii i słynne powiedzenie ,, bo byt jest, a niebytu nie ma” i wszystko jasne. Pozdro.

Ciekawy Blog

Posted in Ogólne Wpisy with tags , , on 22 Listopad 2010 by wszyscyklamia

Zapraszam na bardzo ciekawego bloga, niestety porzuconego, ale cóż poradzić kiedy spotykamy choćby w czyichś wpisach bratnią duszę to okazuje się, że niestety ta osoba jest już gdzieś daleko… Blog Cypisa Klik

A tutaj fotoblog widzę codzienny wpisy u tej dziewczynki, można sobie poczytać FotoBlog

Harry Potter i insygnia śmierci film

Posted in Ogólne Wpisy with tags , , , on 20 Listopad 2010 by wszyscyklamia

Wczoraj byłem  w kinie na harrym potterze i insygni śmierci cz.1, to był mój pierwszy film przed którym przeczytałem książkę i to taką 600 stron😀 Tak wiem szaleństwo, wciągnęło mnie bezgranicznie. Na premierę umówiłem się z kolegą, kiedy kupywaliśmy bilety nie było już praktycznie miejsc, no ale co się robi w piątkowe wieczory? Odpowiedź jest prosta idzie się do kina, pewnie 50% to nie byli nawet fani, no ale mniejsza z tym. Miejsce miałem dość niezłe, po mojej prawej stronie siedziała na oko jakaś 17 latka, która w tych bardziej głośniejszych i straszniejszych momentach, podskakiwała z siedzenia, tak to było niezłe, naprawdę. Takie coś dodaje efektu filmowi. W Filmie postarano się o szczegółowość niektórych scen tak jak w książce. Poza tym dodano sporo humoru co nie powodowało takiej sztywnej atmosfery, choc w książce gra na emocjach podobała mi się wyśmienicie, ale wierzmy ze w 2 części postarają sie o wiele więcej dramatyczności😀 Z niecierpliwością czekam na 2 część a zarazem tą ostatnią która rozstrzygnie wszystko na dużym ekranie. Ogólnie rzecz biorąc już na same zakończenie tej notatki, uważam , że cz.1 była genialna. Polecam gorąco niezdecydowanym😀